محمد صالح جوکار رییس مجمع نمایندگان استان یزد گفت: همه تاخیرهای پروازی بدلیل تحریم نیست و منشا اصلی آن بی نظمی و عدم مدیریت صحیح در برخی از شرکت های هواپیمایی است.

اعظم السادات میرجلیلی--- خبرنگار یزد فردا: -رییس مجمع نمایندگان استان یزد گفت:  تاخیر در پروازها باعث نارضایتی مردم شده و به بدنه جامعه ضربه می زند.محمدصالح جوکار در جمع کارکنان فرودگاه استان یزد، افزود: متاسفانه تاخیر در پروازهای استان یزد  زیاد شده و گاها با تاخیرهای 5 تا 6 ساعت انجام می شود که این زیبنده نیست.

وی ادامه داد: مردم از ما درخواست پیگیری کردند و ما نیز از مسئولان فرودگاه استان یزد درخواست داریم این انتقاد را به اطلاع مسئولان کشوری برسانند.

نماینده مردم یزد و صدوق در مجلس شورای اسلامی گفت: همه این تاخیرها بدلیل تحریم نیست و منشا اصلی آن بی نظمی و عدم مدیریت صحیح در برخی از شرکت های هواپیمایی است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در دفاع مقدس دشمنان حتی اجازه خرید سیم خاردار که یکی از ابتدایی ترین تجهیزات است را به کشور ما نمی دادند.

جوکار افزود: اکنون به فضل خداوند از ابتدایی ترین تا پیشرفته ترین تجهیزات مهندسی نظامی در کشور اسلامی ایران به دست توانمند متخصصان این مرز و بوم تولید می شود.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: ایران اسلامی و فرزندان این مرزو بوم با دست خالی در برابر تمامی کشورهای کفر جهانی ایستادند و به فضل خدا پیروز شدند اکنون نیز باید با همان روحیه در صحنه حضور داشته باشیم و در برابر هجمه های دشمنان ایستادگی کنیم.

در پایان این مراسم جمعی از رزمندگان کارمند فرودگاه استان یزد مورد تجلیل قرار گرفتند و از نمایشگاه هفته دفاع مقدس در فرودگاه یزد برپا شده بازدید نمودند.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا